ମାନୁଆଲ୍ ଭାଲ୍ୟୁମେଣ୍ଟ୍ (CHSE) ଉପରେ ମାର୍କର ପଠନ

- info.sonydig
- Jun 14, 2024
- No Comments
ପରିଚୟ
ସେହି ଦିନଗୁଡିକ ବିଷୟରେ ଚିନ୍ତା କର ଯେତେବେଳେ ଆମର ପରୀକ୍ଷା ସ୍କୋରଗୁଡିକ ହୃଦୟ ବିଦାରକ ଦୁସାହସିକ ପରି ଅନୁଭବ କଲା | ବର୍ତ୍ତମାନ, କଳ୍ପନା କରନ୍ତୁ ଯେ ଆପଣଙ୍କର ଅନ୍ତିମ ସ୍କୋରକୁ ପ୍ରଭାବିତ କରି ମାର୍କିଂ ପ୍ରକ୍ରିୟାରେ ଏକ ସ୍ଲିପ୍ ହୋଇଥାଇପାରେ | ସେହିଠାରେ ମାର୍କର ପଠନ କାର୍ଯ୍ୟ ଆରମ୍ଭ ହୁଏ, ବିଶେଷକରି ଉଚ୍ଚ ମାଧ୍ୟମିକ ଶିକ୍ଷା ପରିଷଦ (CHSE) ଓଡିଶାରେ | ଏହି ପ୍ରକ୍ରିୟା ସୁନିଶ୍ଚିତ କରେ ଯେ ଆପଣ ଅର୍ଜନ କରିଥିବା ପ୍ରତ୍ୟେକ ମାର୍କ ସଠିକ୍ ଭାବରେ ହିସାବ କରାଯାଇଛି | ମାନୁଆଲ ମୂଲ୍ୟବୋଧ ମାଧ୍ୟମରେ, ସ୍କୋରିଂ ପ୍ରକ୍ରିୟାରେ ନିରପେକ୍ଷତା ଏବଂ ସ୍ୱଚ୍ଛତାକୁ ସୁନିଶ୍ଚିତ କରିବା ପାଇଁ CHSE ଗୁରୁତ୍ୱପୂର୍ଣ୍ଣ ପଦକ୍ଷେପ ନେଉଛି, ଓଡ଼ିଶାର ଛାତ୍ରମାନଙ୍କ ପାଇଁ ଶିକ୍ଷା ବ୍ୟବସ୍ଥାକୁ ପୁନଃସ୍ଥାପିତ କରେ | ଆସନ୍ତୁ ଜାଣିବା ଏହି ଅଭ୍ୟାସ କିପରି ଏକ ପରିବର୍ତ୍ତନ ଆଣେ |
CHSE ଓଡିଶାରେ ମାନୁଆଲ୍ ଭାଲ୍ୟୁରେ ମାର୍କର ପଠନ :-
ଉଚ୍ଚ ମାଧ୍ୟମିକ ଶିକ୍ଷା ପରିଷଦ (CHSE) ଓଡିଶା ରାଜ୍ୟର ଶିକ୍ଷାଗତ ଦୃଶ୍ୟପଟ୍ଟରେ ଏକ ପ୍ରମୁଖ ସ୍ଥାନ ଅଧିକାର କରିଛି | ଏହାର ମାନୁଆଲ ମୂଲ୍ୟବୋଧ ପ୍ରଣାଳୀ, ବିଶେଷକରି ମାର୍କଗୁଡ଼ିକର ପଠନ ବିଷୟରେ, ପରୀକ୍ଷା ଫଳାଫଳରେ ସଠିକତା ଏବଂ ସଠିକତା ନିଶ୍ଚିତ କରିବାରେ ଏକ ଗୁରୁତ୍ୱପୂର୍ଣ୍ଣ ଭୂମିକା ଗ୍ରହଣ କରିଥାଏ | ଆସନ୍ତୁ ଜାଣିବା ଏହା କ’ଣ ଅନ୍ତର୍ଭୁକ୍ତ କରେ ଏବଂ ଏହା ଶିକ୍ଷା ବ୍ୟବସ୍ଥା ଉପରେ କିପରି ପ୍ରଭାବ ପକାଇଥାଏ |
ମାର୍କଗୁଡ଼ିକର ପଠନ ବିଷୟରେ ବ୍ୟାଖ୍ୟା :-
CHSE ଓଡିଶା ପ୍ରସଙ୍ଗରେ ମାର୍କର ପଠନ ଏକ ଛାତ୍ରର ଉତ୍ତର ସିଟ୍ କୁ ଦିଆଯାଇଥିବା ମାର୍କଗୁଡିକର ପୁନ ମୂଲ୍ୟାଙ୍କନ ପ୍ରକ୍ରିୟାକୁ ସୂଚିତ କରେ | ଏହି ପ୍ରକ୍ରିୟା ଆହ୍ନ ହୁଏ ଯେତେବେଳେ ଜଣେ ଛାତ୍ର ଅନୁଭବ କରେ ଯେ ପ୍ରାରମ୍ଭରେ ଦିଆଯାଇଥିବା ମାର୍କଗୁଡ଼ିକ ତାଙ୍କ ଉଦ୍ୟମ କିମ୍ବା ସଠିକ୍ ବୁଝାମଣାକୁ ପ୍ରତିଫଳିତ କରେ ନାହିଁ | ଏହା ଏକ ଗୁରୁତ୍ୱପୂର୍ଣ୍ଣ ପଦକ୍ଷେପ ଯାହା ମୂଲ୍ୟାଙ୍କନ ପ୍ରକ୍ରିୟାରେ ସ୍ୱଚ୍ଛତା ଏବଂ ସଠିକତା ବଜାୟ ରଖିବା ପାଇଁ ଶିକ୍ଷା ବୋର୍ଡର ପ୍ରତିବଦ୍ଧତାକୁ ସୂଚିତ କରେ | ଉତ୍ତର ସ୍କ୍ରିପ୍ଟଗୁଡ଼ିକୁ ଦ୍ୱିତୀୟ ଥର ଦେଖିବା ପାଇଁ ଅନୁମତି ଦେଇ, ଛାତ୍ରମାନଙ୍କୁ ସେମାନଙ୍କର କଠିନ ପରିଶ୍ରମର ମୂଲ୍ୟବୋଧ ବିଷୟରେ ଏକ ଅତିରିକ୍ତ ସ୍ତର ଦିଆଯାଏ |
ମାନୁଆଲ ମୂଲ୍ୟର ପ୍ରକ୍ରିୟା:-
CHSE ଓଡିଶାରେ ମାନୁଆଲ୍ ମୂଲ୍ୟ ନିର୍ଧାରଣ ପ୍ରକ୍ରିୟା ଏକ ଗଠନମୂଳକ ଏବଂ ଯତ୍ନଶୀଳ ଭାବରେ କରାଯାଏ | ଏଠାରେ ଜଡିତ ସାଧାରଣ ପଦକ୍ଷେପଗୁଡ଼ିକ ଅଛି:
- ଉତ୍ତର ସ୍କ୍ରିପ୍ଟଗୁଡ଼ିକର ସଂଗ୍ରହ: ଏହା ହେଉଛି ପ୍ରଥମ ପଦକ୍ଷେପ ଯେଉଁଠାରେ ବିଭିନ୍ନ ପରୀକ୍ଷା କେନ୍ଦ୍ରରୁ ସମସ୍ତ ଉତ୍ତର ସ୍କ୍ରିପ୍ଟ ଏକାଠି ହୋଇଥାଏ |
- ମୂଲ୍ୟାଙ୍କନକାରୀଙ୍କୁ ଅନିୟମିତ ବଣ୍ଟନ: ପକ୍ଷପାତକୁ କମ୍ କରିବାକୁ ମୂଲ୍ୟାଙ୍କନକାରୀଙ୍କୁ ସ୍କ୍ରିପ୍ଟଗୁଡିକ ଅନିୟମିତ ଭାବରେ ବଣ୍ଟନ କରାଯାଏ |
- ପ୍ରଥମ ମୂଲ୍ୟାଙ୍କନ: ପ୍ରତ୍ୟେକ ସ୍କ୍ରିପ୍ଟ ଏକ ନିର୍ଦ୍ଦିଷ୍ଟ ମୂଲ୍ୟାଙ୍କନକାରୀଙ୍କ ଦ୍ୱାରା ଏହାର ପ୍ରଥମ ପର୍ଯ୍ୟାୟ ମୂଲ୍ୟାଙ୍କନ କରେ |
- ଏଣ୍ଟ୍ରି ମାର୍କ ଏବଂ ଟ୍ୟାଲି: ମୂଲ୍ୟାଙ୍କନକାରୀ ଏକ ସିଷ୍ଟମରେ ପୁରସ୍କୃତ ମାର୍କ ପ୍ରବେଶ କରନ୍ତି ଏବଂ ନିଶ୍ଚିତ କରନ୍ତି ଯେ ସେମାନେ ମୋଟ ମାର୍କ ସହିତ ସମାନ ଅଟନ୍ତି |
- ପଠନ ଅନୁରୋଧ: ଯଦି ଜଣେ ଛାତ୍ର ପଠନ ପାଇଁ ଆବେଦନ କରେ, ଦ୍ୱିତୀୟ ମୂଲ୍ୟାଙ୍କନ ପାଇଁ ନିର୍ଦ୍ଦିଷ୍ଟ ସ୍କ୍ରିପ୍ଟ ଚିହ୍ନଟ ହୁଏ |
- ଦ୍ୱିତୀୟ ମୂଲ୍ୟାଙ୍କନ: ପ୍ରଥମ ମୂଲ୍ୟାଙ୍କନରେ ଗଣନା ତ୍ରୁଟି କିମ୍ବା ତଦାରଖ ଉପରେ ଧ୍ୟାନ ଦେଇ ଅନ୍ୟ ଜଣେ ମୂଲ୍ୟାଙ୍କନକାରୀ ସ୍କ୍ରିପ୍ଟକୁ ସଂଶୋଧନ କରନ୍ତି |
- ଅନ୍ତିମ ମାର୍କଗୁଡିକ: ଆଡଜଷ୍ଟମେଣ୍ଟ୍, ଯଦି ଥାଏ, ଏବଂ ସିଷ୍ଟମରେ ଅନ୍ତିମ ମାର୍କ ଅପଡେଟ୍ ହୁଏ |
ମାର୍କଗୁଡ଼ିକର ପଠନ ପାଇଁ କାରଣ :-
ଏହି ଅଭ୍ୟାସ ପାଇଁ ପ୍ରାଥମିକ କାରଣଗୁଡ଼ିକ ଅନ୍ତର୍ଭୁକ୍ତ:
- ଗଣନା ତ୍ରୁଟିଗୁଡିକର ସମାଧାନ ପାଇଁ ଯାହା ପ୍ରଥମ ମୂଲ୍ୟାଙ୍କନ ସମୟରେ ଘଟିଥାଇପାରେ |
- ସମସ୍ତ ଉତ୍ତରଗୁଡିକର ମୂଲ୍ୟାଙ୍କନ ନିଶ୍ଚିତ କରିବାକୁ, ଯେହେତୁ ବେଳେବେଳେ ଉତ୍ତରଗୁଡିକ ଭୁଲ୍ ଭାବରେ ଅଣଦେଖା ହୋଇପାରେ |
- ଛାତ୍ରମାନଙ୍କୁ ଯଦି ସେମାନଙ୍କର କାର୍ଯ୍ୟର ମୂଲ୍ୟହୀନ ବୋଲି ବିଶ୍ସ କରାଯାଏ ତେବେ ପୁନ ପ୍ରତିକାର ପାଇଁ ଏକ ସୁଯୋଗ ଦେବା |
CHSE ଓଡିଶା ଶିକ୍ଷା ବ୍ୟବସ୍ଥା ଉପରେ ପ୍ରଭାବ :-
ମାନୁଆଲ ମୂଲ୍ୟରେ ମାର୍କର ପଠନ, ତ୍ରୁଟି ସଂଶୋଧନ କରିବାର ପ୍ରତିକାର ଭାବରେ ଦେଖାଯାଉଥିବାବେଳେ CHSE ଓଡିଶାର ଶିକ୍ଷା ବ୍ୟବସ୍ଥା ଉପରେ ଏହାର ଗଭୀର ପ୍ରଭାବ ରହିଛି |
ସଠିକତା କ୍ଷେତ୍ରରେ ଉନ୍ନତି :-
ଏହି ପ୍ରକ୍ରିୟାର ସବୁଠାରୁ ପ୍ରତ୍ୟକ୍ଷ ପ୍ରଭାବ ହେଉଛି ପରୀକ୍ଷା ଫଳାଫଳର ସଠିକତାର ଉନ୍ନତି | ଏହା ଚେକ୍ ଏବଂ ସନ୍ତୁଳନର ଏକ ସ୍ତର ସୃଷ୍ଟି କରେ, ନିଶ୍ଚିତ କରେ ଯେ ପ୍ରତ୍ୟେକ ଛାତ୍ରଙ୍କ କାର୍ଯ୍ୟଦକ୍ଷତାକୁ ସଠିକ୍ ମୂଲ୍ୟାଙ୍କନ କରାଯାଏ | ଏହା କେବଳ ପରୀକ୍ଷା ପ୍ରକ୍ରିୟାର ବିଶ୍ୱସନୀୟତା ବୃଦ୍ଧି କରେ ନାହିଁ ବରଂ ସିଷ୍ଟମରେ ଛାତ୍ରମାନଙ୍କ ଆତ୍ମବିଶ୍ୱାସ ବଜାଇଥାଏ|
ଆହ୍ୱାନ ଗୁଡିକ :-
ଏହାର ଉଦ୍ଦେଶ୍ୟ ସତ୍ୟ, ମାନୁଆଲ୍ ମୂଲ୍ୟାଙ୍କନରେ ମାର୍କର ପଠନ ଅନେକ ଚ୍ୟାଲେଞ୍ଜ ଉପସ୍ଥାପନ କରେ:
– ସମୟ ଏବଂ ଉତ୍ସ: ପୁନ – ମୂଲ୍ୟାଙ୍କନ ପ୍ରକ୍ରିୟା ଅତିରିକ୍ତ ସମୟ ଏବଂ ସମ୍ବଳ ଖର୍ଚ୍ଚ କରେ, ଫଳାଫଳ ଘୋଷଣାକୁ ବିଳମ୍ବ କରିପାରେ
– ମୂଲ୍ୟାଙ୍କନରେ ବିଷୟବସ୍ତୁ: ଦ୍ୱିତୀୟ ମୂଲ୍ୟାଙ୍କନ ସହିତ ମଧ୍ୟ, ମାନୁଆଲ ମୂଲ୍ୟାଙ୍କନରେ ଅନ୍ତର୍ନିହିତ ବିଷୟବସ୍ତୁ ସଂପୂର୍ଣ୍ଣଭାବେ ବିଲୋପ ହୋଇପାରିବ ନାହିଁ |
– ଛାତ୍ରମାନଙ୍କ ଉପରେ ମାନସିକ ପ୍ରଭାବ: କିଛି ଛାତ୍ରଙ୍କ ପାଇଁ, ପଠନ ଫଳାଫଳ ପାଇଁ ଅପେକ୍ଷା ସମୟ ଚାପଗ୍ରସ୍ତ ହୋଇପାରେ, ଯାହା ସେମାନଙ୍କର ଭବିଷ୍ୟତ ଯୋଜନା ଏବଂ ଆତ୍ମବିଶ୍ୱାସକୁ ପ୍ରଭାବିତ କରିଥାଏ |
ସ୍ୱୟଂଚାଳିତ ସିଷ୍ଟମ୍ ସହିତ ତୁଳନା
ସ୍ୱୟଂଚାଳିତ ସିଷ୍ଟମର ବିପରୀତରେ, ମାନୁଆଲ୍ ମୂଲ୍ୟ ନିର୍ଧାରଣ, କଠୋର ହୋଇଥିଲେ ମଧ୍ୟ ଏହାର ଭଲ ଏବଂ ଖରାପ ସେଟ୍ ଅଛି:
- ନମନୀୟତା: ମାନୁଆଲ ମୂଲ୍ୟବୋଧ ଉତ୍ତରଗୁଡିକର ଏକ ପ୍ରସଙ୍ଗଗତ ପାଇଁ ଅନୁମତି ଦିଏ, ଯାହା ପ୍ରାୟତ ସ୍ୱୟଂଚାଳିତ ସିଷ୍ଟମରେ ସମ୍ଭବ ନୁହେଁ |
- ତ୍ରୁଟି ସଂଶୋଧନ ପ୍ରଣାଳୀ: ପଠନ ପ୍ରକ୍ରିୟା ହେଉଛି ତ୍ରୁଟି ବିରୁଦ୍ଧରେ ଏକ ସୁରକ୍ଷା ଜାଲ ଯାହା ସ୍ୱୟଂଚାଳିତ ସିଷ୍ଟମ ମାନବ ହସ୍ତକ୍ଷେପ ବିନା ସଂଶୋଧନ କରିପାରିବ ନାହିଁ |
- ସମୟ ସାପେକ୍ଷ: ସ୍ୱୟଂଚାଳିତ ସିଷ୍ଟମ ଅପେକ୍ଷା ମାନୁଆଲ ପ୍ରକ୍ରିୟା ଯଥେଷ୍ଟ ଅଧିକ ସମୟ ସାପେକ୍ଷ, ଯାହା ପ୍ରାୟ ତତକ୍ଷଣାତ୍ ଫଳାଫଳ ପ୍ରଦାନ କରେ |
- ମାନବ ତ୍ରୁଟି: ସ୍ୱୟଂଚାଳିତ ପ୍ରଣାଳୀ ପରି, ମାନୁଆଲ ମୂଲ୍ୟବୋଧ ମାନବ ତ୍ରୁଟିର ପ୍ରବୃତ୍ତି ଅଟେ, ମାର୍କଗୁଡ଼ିକର ପଠନ ପରି ପ୍ରକ୍ରିୟାଗୁଡ଼ିକର ଆବଶ୍ୟକତାକୁ କହିଥାଏ |
ପରିଶେଷରେ, CHSE ଓଡିଶା ମଧ୍ୟରେ ମାନୁଆଲ ମୂଲ୍ୟରେ ମାର୍କର ପଠନ ପରୀକ୍ଷା ପ୍ରକ୍ରିୟାର ଅଖଣ୍ଡତା ଏବଂ ଯଥାର୍ଥତା ବଜାୟ ରଖିବାରେ ଏକ ପ୍ରମୁଖ ଭୂମିକା ଗ୍ରହଣ କରିଥାଏ | ଯେତେବେଳେ ଏହା ଏହାର ଆବାହନ ସେଟ୍ ଉପସ୍ଥାପନ କରେ, ବିଶେଷତ ଯେତେବେଳେ ସ୍ୱୟଂଚାଳିତ ସିଷ୍ଟମ୍ ସହିତ ତୁଳନା କରାଯାଏ, ସଠିକତା ଏବଂ ନ୍ୟାୟକୁ ସୁନିଶ୍ଚିତ କରିବାରେ ଏହାର ମହତ୍ତ୍ ଅତିରିକ୍ତ କରାଯାଇପାରିବ ନାହିଁ | ଯେହେତୁ ଶିକ୍ଷା ଟେକ୍ନୋଲୋଜି ସହିତ ବିକଶିତ ହୁଏ, ସ୍ୱୟଂଚାଳିତ ସଠିକତା ଏବଂ ମାନବ ବିଚାର ମଧ୍ୟରେ ସଠିକ ସନ୍ତୁଳନ ଖୋଜିବା ଭବିଷ୍ୟତର ମୂଲ୍ୟାଙ୍କନ ପ୍ରକ୍ରିୟା ଗଠନ ପାଇଁ ଚାବିକାଠି ହେବ |
ଛାତ୍ର ଅଭିଜ୍ଞତା ଏବଂ ଦୃଷ୍ଟିକୋଣ
ମାନୁଆଲ ମୂଲ୍ୟରେ ମାର୍କର ପଠନକୁ ଅନ୍ତର୍ଭୁକ୍ତ କରିବା CHSE ଓଡିଶା ଇକୋସିଷ୍ଟମରେ ଛାତ୍ରମାନଙ୍କ ମଧ୍ୟରେ ବିଭିନ୍ନ ପ୍ରତିକ୍ରିୟା ଏବଂ ଅଭିଜ୍ଞତା ସୃଷ୍ଟି କରିଛି | ସେମାନଙ୍କ ଦୁନିଆକୁ ଯାତ୍ରା ଏକ ଦୃଷ୍ଟାନ୍ତମୂଳକ ଟେନସନ, ବିଜୟ ଏବଂ ପରିବର୍ତ୍ତନଶୀଳ କାହାଣୀଗୁଡିକ ପ୍ରକାଶ କରେ ଯାହା ଏହି ନୀତିର ନୂତନ ପ୍ରଭାବ ଉପରେ ଲକ ପ୍ରଦାନ କରେ |
ମାର୍କଗୁଡ଼ିକର ପଠନ ଉପରେ ମତାମତ
ଶିକ୍ଷାର୍ଥୀ କାହାଣୀର ପ୍ରାଥମିକ ଅଂଶୀଦାରମାନେ, ମାର୍କଗୁଡ଼ିକର ପଠନ ଉପରେ ମିଶ୍ରିତ ମତାମତ ବାଣ୍ଟିଛନ୍ତି | କେତେକ ଏହାକୁ ଆଶାର ଏକ ଆଲୋକ ଭାବରେ ପ୍ରଶଂସା କରନ୍ତି, ସେମାନେ ନିଜ ପରୀକ୍ଷାରେ କଠିନ ପରିଶ୍ରମ ପାଇଁ ନ୍ୟାୟର ଦ୍ୱିତୀୟ ସୁଯୋଗ | ଦ୍ୱାଦଶ ଶ୍ରେଣୀର ଛାତ୍ର ରାଜ, ପୁନର୍ବାର ମୂଲ୍ୟାଙ୍କନ ପ୍ରକ୍ରିୟା କିପରି ତାଙ୍କ ଗଣିତ କାଗଜରେ ଏକ ତତ୍ତ୍ୱାବଧାନକୁ ସଂଶୋଧନ କରିବାରେ ସାହାଯ୍ୟ କଲା, ଏବଂ ତାଙ୍କର ସାମଗ୍ରିକ ସ୍କୋରକୁ ଯଥେଷ୍ଟ ବୃଦ୍ଧି କରିଥିଲା | ସେ କହିଛନ୍ତି, “ଏହା ଅନୁଭବ କଲା ଯେ ସିଷ୍ଟମ୍ ଶେଷରେ ଆମ କଥା ଶୁଣୁଥିଲା।”
ଫ୍ଲିପ୍ ପାର୍ଶ୍ୱରେ, ସମସ୍ତ କାହାଣୀ ଏକ ଖୁସିର ସମାପ୍ତିକୁ ଧାରଣ କରେ ନାହିଁ | ସଂଖ୍ୟା କିମ୍ବା ପ୍ରତୀକ ସହିତ ଅକ୍ଷର ମଧ୍ଯ ବ୍ୟବହାର କରି। ଏକ ପ୍ରିମିୟର୍ ଇଞ୍ଜିନିୟରିଂ କଲେଜରେ ପଢିବାକୁ ଇଚ୍ଛା କରୁଥିବା ଅନନ୍ୟା ଦର୍ଶାଇଛନ୍ତି, “ଯେତେବେଳେ ମୁଁ ମାର୍କ ପଠନ ପାଇଁ ବ୍ୟବସ୍ଥାକୁ ପ୍ରଶଂସା କରେ, ଅପେକ୍ଷା ସମୟ ଏକ ନଖ କାମୁଡ଼ିବା ଅନୁଭୂତି ଥିଲା। ଏହା ମୋତେ ଆଶ୍ଚର୍ଯ୍ୟ କରିଥିଲା ଯେ କିଛି ଅତିରିକ୍ତ ମାର୍କର ସମ୍ଭାବନା ମୂଲ୍ୟବାନ କି? ଚିନ୍ତା ଏବଂ ଅନିଶ୍ଚିତତା। ”
ଶିକ୍ଷଣ ପଦ୍ଧତିରେ ପରିବର୍ତ୍ତନ
ମାର୍କଗୁଡ଼ିକର ପଠନ ଉପରେ ନୀତି ଅଜାଣତରେ ଛାତ୍ରମାନେ କିପରି ଶିକ୍ଷଣ ଏବଂ ପରୀକ୍ଷା ପ୍ରସ୍ତୁତି ଆଡକୁ ଆସନ୍ତି ସେଥିରେ ପରିବର୍ତ୍ତନ ଆଣିଛନ୍ତି | ଅନ୍ତର୍ନିହିତ ବାର୍ତ୍ତା ଯେ କାଗଜପତ୍ରଗୁଡିକ ପୁଙ୍ଖାନୁପୁଙ୍ଖ ଯାଞ୍ଚ କରାଯିବ – ଦୁଇଥର, ଯଦି ଅନୁରୋଧ କରାଯାଏ – ଶିକ୍ଷାର୍ଥୀମାନେ ସେମାନଙ୍କ ଉତ୍ତର ସିଟରେ ଅଧିକ ଯତ୍ନଶୀଳ ହୋଇଥିବାର ଦେଖିଛନ୍ତି |
- ଉପସ୍ଥାପନା ଉପରେ ଗୁରୁତ୍ୱ: ଛାତ୍ରମାନେ ଯଥାର୍ଥତା ଏବଂ ପରିଷ୍କାର ଉପସ୍ଥାପନାର ଆବଶ୍ୟକତା ବିଷୟରେ ଅଧିକ ସଚେତନ ହେଉଛନ୍ତି | ଶ୍ରୀଜାନ୍ ନାମକ ଜଣେ ବାଣିଜ୍ୟ ଛାତ୍ର କରିଛନ୍ତି ଯେ ମୋର କାଗଜ ପୁନ ଯାଞ୍ଚ ହୋଇପାରେ ବୋଲି ଜାଣି ମୁଁ ଅଧିକ ସ୍ପଷ୍ଟ ଭାବରେ ଲେଖିବା ଏବଂ ମୋର ଉତ୍ତରକୁ ଭଲ ଭାବରେ ଗଠନ କରିବା ଉପରେ ଧ୍ୟାନ ଦେଉଛି।
- ରଣନତିକ ଉତ୍ତର: ଛାତ୍ରମାନଙ୍କ ମଧ୍ୟରେ ରଣନତିକ ପ୍ରଶ୍ନର ଉତ୍ତର ଦେବାକୁ ଏକ ବୁଝୁଥିବା ଧାରା ଅଛି, ନିଶ୍ଚିତ କରନ୍ତୁ ଯେ ସେମାନେ କୀ ଶବ୍ଦ ଏବଂ ଗୁରୁତ୍ ପୂର୍ଣ୍ଣ ପଏଣ୍ଟ ଉପରେ ସ୍ପର୍ଶ କରନ୍ତି ଯାହା ପୁନ ମୂଲ୍ୟାଙ୍କନରେ ଏକ ପରିବର୍ତ୍ତନ ଆଣିପାରେ |
- ଫିଡବ୍ୟାକ୍ ପ୍ରି-ପରୀକ୍ଷା ଖୋଜିବା: ସଚେତନ ଯେ ପ୍ରତ୍ୟେକ ମାର୍କ ଗଣନା କରାଯାଏ, ଛାତ୍ରମାନେ ମକ୍ ଟେଷ୍ଟ ଏବଂ ଆସାଇନମେଣ୍ଟ ଉପରେ ଶିକ୍ଷକମାନଙ୍କଠାରୁ ମତାମତ ଖୋଜିବାରେ ଅଧିକ ସକ୍ରିୟ ଅଟନ୍ତି, ମାର୍କିଂ କିପରି କାର୍ଯ୍ୟ କରେ ଏବଂ କେଉଁଠାରେ ଉନ୍ନତି କରିପାରିବ ତାହା ବୁଝିବାକୁ ଲକ୍ଷ୍ୟ ରଖିଛନ୍ତି |
ଏହି ବିକାଶଶୀଳ ମାନସିକତା କେବଳ ମାନୁଆଲ ମୂଲ୍ୟ ନିର୍ଧାରଣ ପ୍ରକ୍ରିୟାରେ ସମ୍ଭାବନାକୁ ବସାଇବାକୁ ଲକ୍ଷ୍ୟ କରେ ନାହିଁ ବରଂ ଶିକ୍ଷଣ ବିଷୟବସ୍ତୁ ସହିତ ଏକ ଗଭୀର ଯୋଗଦାନକୁ ମଧ୍ୟ ଉତ୍ସାହିତ କରେ | ଏହା କେବଳ ପରୀକ୍ଷା-କେନ୍ଦ୍ରିକ ପ୍ରସ୍ତୁତିଠାରୁ ଅଧିକ ସାମଗ୍ରିକ ବୁଝାମଣାକୁ ସ୍ଥାନାନ୍ତରିତ ହୋଇଛି, ଯେହେତୁ ନିକିତା ନାମକ ଜଣେ କଳା ଛାତ୍ର ଏହାକୁ ସ୍ପଷ୍ଟ ଭାବରେ କହିଛନ୍ତି: “ଏହା କେବଳ ପରୀକ୍ଷାରେ ଉତ୍ତୀର୍ଣ୍ଣ ହେବା ନୁହେଁ। ଏହା ବିଷୟକୁ ପୁଙ୍ଖାନୁପୁଙ୍ଖ ବୁଝିବା ବିଷୟରେ, ଯାହା ଦ୍ୱାରା ଆମର କାଗଜପତ୍ର ମଧ୍ୟ ଯାଏ ପୁନ ମୂଲ୍ୟାଙ୍କନ ପାଇଁ, ଆମେ ଲେଖିଥିବା ପ୍ରତ୍ୟେକ ଉତ୍ତର ଉପରେ ଆମେ ଆତ୍ମବିଶ୍ୱାସୀ।
ଛାତ୍ର ଅଭିଜ୍ଞତାର ଲେନ୍ସ ମାଧ୍ୟମରେ ଏହା ସ୍ପଷ୍ଟ ହୋଇଛି ଯେ ମାନୁଆଲ ମୂଲ୍ୟରେ ମାର୍କର ପଠନ ଚ୍ୟାଲେଞ୍ଜ ଏବଂ ସୁଯୋଗର ଏକ ଜଟିଳ ଟେପେଷ୍ଟ୍ରି ବୁଣୁଛି, ଯାହା CHSE ଓଡିଶାରେ ଶିକ୍ଷାର ଆତ୍ମା ଏବଂ ଶିକ୍ଷାଗତ ଯାତ୍ରାକୁ ବିଶେଷ ରୂପ ଦେଇଥାଏ |
ଉପସଂହାର
ଏହାକୁ ସମାପ୍ତ କରି, ମାର୍କର ପଠନ ଏବଂ CHSE ଓଡିଶାରେ ମାନୁଆଲ ମୂଲ୍ୟ ଉପରେ ଗୁରୁତ୍ୱ ଦିଆଯିବା ଛାତ୍ର ମୂଲ୍ୟାଙ୍କନରେ ନ୍ୟାୟ ଏବଂ ସଠିକତା ପ୍ରତି ଏକ ପ୍ରତିବଦ୍ଧତା ପ୍ରଦର୍ଶନ କରେ | ଏହା ବୁଝିବା ଯୋଗ୍ୟ ମାନବୀୟ ତ୍ରୁଟି ପାଇଁ ଏକ ନୋଡ୍ ଯାହା ଗ୍ରେଡିଂ ସମୟରେ ଘଟିପାରେ ଏବଂ ଛାତ୍ରମାନଙ୍କୁ ସେମାନଙ୍କର ପ୍ରକୃତ ସାମର୍ଥ୍ୟ ହାସଲ କରିବାରେ ଦ୍ୱିତୀୟ ସୁଯୋଗ ପ୍ରଦାନ କରେ | ଏହି ପଦକ୍ଷେପ କେବଳ ଛାତ୍ରମାନଙ୍କ ଆତ୍ମବିଶ୍ୱାସ ବସାଇବାରେ ସାହାଯ୍ୟ କରେ ନାହିଁ ବରଂ ଶିକ୍ଷା ବ୍ୟବସ୍ଥାର ବିଶ୍ୱସନୀୟତାକୁ ସୁନିଶ୍ଚିତ କରେ, ଯାହା ଶିକ୍ଷା ଏବଂ ମୂଲ୍ୟାଙ୍କନର ଯାତ୍ରାକୁ ଅଧିକ ସ୍ୱଚ୍ଛ ଏବଂ ସମ୍ପୃକ୍ତ ସମସ୍ତଙ୍କ ପାଇଁ ସମାନ କରିଥାଏ | ଯେହେତୁ ଆମେ ଶିକ୍ଷାର ଜଟିଳତାକୁ ନେଭିଗେଟ୍ କରୁ, ଏହିପରି ପଦକ୍ଷେପଗୁଡିକ ଛାତ୍ରଙ୍କ ଭବିଷ୍ୟତ ଗଠନ ଦିଗରେ ପ୍ରତ୍ୟେକ ଚିହ୍ନର ମୂଲ୍ୟକୁ କରିଥାଏ |
ଦରକାରୀ ଡକ୍ୟୁମେଣ୍ଟ୍ ଗୁଡ଼ିକ:
- ଲ୍ୟାଣ୍ଡ ରେକର୍ଡ (RoR)
- ଫଟୋ ID କାର୍ଡ (ଆଧାର କାର୍ଡ, ଡ୍ରାଇଭିଂ ଲାଇସେନ୍ସ, ପାସପୋର୍ଟ, ନିର୍ବାଚନ ଆୟୋଗ ID କାର୍ଡ,
ଫଟୋ ସହିତ ରେସନ କାର୍ଡ, ଇନକମ ଟ୍ୟାକ୍ସ ପ୍ୟାନ କାର୍ଡ, ଫଟୋ ଥିବା ପେନସନଭୋଗୀ କାର୍ଡ,
ଫଟୋ ଥିବା ଫ୍ରିଡମ୍ ଫାଇଟର୍ କାର୍ଡ,
ଫଟୋ ଥିବା କିସାନ୍ ପାସବୁକ୍)
- ଜନ୍ମ ତାରିଖର ପ୍ରମାଣ (ଦଶମ ସାର୍ଟିଫିକେଟ୍, ପାନ୍ କାର୍ଡ, ଆଧାର କାର୍ଡ, ଭୋଟର ID, ଡ୍ରାଇଭିଂ ଲାଇସେନ୍ସ)
- ବିସ୍ତୃତ ପ୍ରକଳ୍ପ ରିପୋର୍ଟ
- ସାଇଟ୍ 1 ଫଟୋ |
- ସାଇଟ୍ 2 ଫଟୋ |
- ସାଇଟ୍ 3 ଫଟୋ |
- ସାଇଟ୍ 4 ଫଟୋ |
- ସାଇଟ୍ 5 ଫଟୋ |
–
ବିଭାଗ
- ଆଶାକର୍ମୀ ଜିଲ୍ଲାର ମନୋନୀତ ଗ୍ରାମଗୁଡିକରେ ଫାର୍ମ ମେକାନାଇଜେସନ୍ (ଫାର୍ମ ଯନ୍ତ୍ରପାତି ଏବଂ ଉପକରଣ) ପାଇଁ ସବସିଡି
- କଷ୍ଟମ ନିଯୁକ୍ତି ପାଇଁ ଯନ୍ତ୍ରପାତି ବ୍ୟାଙ୍କ ପ୍ରତିଷ୍ଠା
- କଷ୍ଟମ୍ ନିଯୁକ୍ତି ପାଇଁ ଆଖୁ ଅମଳକାରୀ
- କୃଷକ ପଞ୍ଜୀକରଣ ଏବଂ ଅଦ୍ୟତନ
- କୃଷକ ପ୍ରୋଫାଇଲ୍ ଅଦ୍ୟତନ
- ଜାତୀୟ ଖାଦ୍ୟ ସୁରକ୍ଷା ମିଶନ୍ (NFSM) - ତେଲ ଖଜୁରୀ ଚାଷ ଏବଂ ବିସ୍ତାର ପାଇଁ ସହାୟତା
- ମୁଖ୍ୟମନ୍ତ୍ରୀ କୃଷି ଉଦ୍ୟୋଗ ଯୋଜନା (MCUI)
- ସବସିଡିଜଡ୍ ରା ରେ ଆଳୁ, ପନିପରିବା, ଏବଂ ମସଲା ମିନିକେଟ୍ ଯୋଗାଣ
- ସ୍ୱତନ୍ତ୍ର ଫଳ ନିର୍ଦ୍ଦିଷ୍ଟ ଯୋଜନା
- 10 ଲକ୍ଷ ତଳେ ବୀମାଭୁକ୍ତ ପରିସରରେ ଅଗ୍ନି ଘଟଣା ପାଇଁ ଅଗ୍ନି ପ୍ରମାଣପତ୍ରର କପି ଯୋଗାଣ
- ଅଗ୍ନି ରିପୋର୍ଟର କପି ଯୋଗାଣ
- ଅସ୍ଥାୟୀ ସଂରଚନା ପାଇଁ ଅଗ୍ନି ନିରାପତ୍ତା ସୁପାରିଶ
- ପ୍ରସ୍ତାବିତ ବିଲଡିଂ (ଗୁଡିକ) ପାଇଁ ଅଗ୍ନି ନିରାପତ୍ତା ସୁପାରିଶ
- ବିଲ୍ଡିଂ (ଗୁଡିକ) କିମ୍ବା ପରିସର ପାଇଁ ଅଗ୍ନି ନିରାପତ୍ତା ପ୍ରମାଣପତ୍ର
- ବୀମା ବିନା ଅଗ୍ନି ଘଟଣା ପାଇଁ ଅଗ୍ନି ପ୍ରମାଣପତ୍ରର କପି ଯୋଗାଣ
- ଅନଲାଇନ୍ ପ୍ରୋଭିଜନାଲ ପାସ୍ ସାର୍ଟିଫିକେଟ୍ (BPUT)
- ଅନଲାଇନ୍ ଫାଇନାଲ୍ ଗ୍ରେଡ୍ ସିଟ୍ (ଗୁଡିକ) (BPUT)
- ଅନଲାଇନ୍ ସେମିଷ୍ଟାର ଗ୍ରେଡ୍ ସିଟ୍ (ଗୁଡିକ) (BPUT)
- ଅନ୍ତିମ ପରୀକ୍ଷା ଗ୍ରେଡ୍ ସିଟ୍ (CET & IGIT Saranga)
- ଅସ୍ଥାୟୀ ସାର୍ଟିଫିକେଟ୍ (CET & IGIT Saranga)
- ଇ-ମେଲ୍ (BPUT) ଦ୍ୱାରା ବ୍ୟବହୃତ ଉତ୍ତର ବୁକଲେଟ୍ (ଗୁଡିକ) ର ଫଟୋଗ୍ରାଫି |
- ଏଜୁକେସନାଲ୍ ସୋସାଇଟି ଏମ୍ପ୍ଲୟର୍ସ (VSSUT) ଅଧୀନରେ ପ୍ରମାଣପତ୍ରର ପ୍ରାମାଣିକିକରଣ
- ଟ୍ରାନ୍ସକ୍ରିପ୍ଟ (CET & IGIT ସରଙ୍ଗା)
- ଟ୍ରାନ୍ସକ୍ରିପ୍ଟ (VSSUT)
- ଟ୍ରାନ୍ସକ୍ରିପ୍ଟ (ଗୁଡିକ) (BPUT)
- ନକଲ / ନାମ ସଂଶୋଧନ ଗ୍ରେଡ୍ ସିଟ୍ (ଗୁଡିକ) (BPUT)
- ନକଲ / ନାମ ସଂଶୋଧନ ଡିଗ୍ରୀ ସାର୍ଟିଫିକେଟ୍ (BPUT)
- ନକଲ ଡିଗ୍ରୀ ସାର୍ଟିଫିକେଟ୍ (VSSUT)
- ବିଶ୍ୱ ଶିକ୍ଷା ସେବା (ଏକାଡେମିକ୍ ରେକର୍ଡ ଅନୁରୋଧ ଫର୍ମ) (BPUT)
- ବ୍ୟବହୃତ ଉତ୍ତର ବୁକଲେଟର ଫଟୋଗ୍ରାଫି (ଇ-ମେଲ ଦ୍ୱାରା) (VSSUT)
- ମୁଦ୍ରିତ ଅସ୍ଥାୟୀ ପାସ୍ ସାର୍ଟିଫିକେଟ୍ ର ନକଲ (CET କିମ୍ବା IGIT Sarang)
- ସେମିଷ୍ଟାର ଗ୍ରେଡ୍ ସିଟ୍ (CET & IGIT Saranga)
- ସେମିଷ୍ଟାର ଗ୍ରେଡ୍ ସିଟ୍ (VSSUT)
- ସ୍ଥାନାନ୍ତରଣ ପ୍ରମାଣପତ୍ର (BPUT)
- ସ୍ଥାନାନ୍ତରଣ ପ୍ରମାଣପତ୍ର (VSSUT)
- BSE ଡିଜିଟାଲ୍ ସାର୍ଟିଫିକେଟ୍ ଡାଉନଲୋଡ୍ |
- CHSE ଦ୍ୱାରା କଲେଜଗୁଡିକ ସହିତ ନବୀକରଣ
- CHSE ଦ୍ୱାରା ମାର୍କ ସିଟ୍ ଯାଞ୍ଚର ଇସୁ
- ଉଚ୍ଚ ବିଦ୍ୟାଳୟ ସାର୍ଟିଫିକେଟ୍ ର ନକଲ କପି ପ୍ରଦାନ
- ଓଡ଼ିଶାର ମାଧ୍ୟମିକ ଶିକ୍ଷା ବୋର୍ଡ ଦ୍ୱାରା ମୂଳ ଉଚ୍ଚ ବିଦ୍ୟାଳୟ ସାର୍ଟିଫିକେଟ୍ –କମ୍-ମାର୍କ ସିଟ୍ ପ୍ରଦାନ
- ପାସ୍ / ସମାନତା ପ୍ରମାଣପତ୍ର ପ୍ରଦାନ
- ବୋର୍ଡ ଅଫ୍ ସେକେଣ୍ଡାରୀ ଏଜୁକେସନ୍, ଓଡିଶା ଦ୍ୱାରା ହାଇସ୍କୁଲ ମାର୍କ ସିଟ୍ ର ନକଲ କପି ପ୍ରଦାନ
- ମାନୁଆଲ୍ ମୂଲ୍ୟ(CHSE) ଉପରେ ମାର୍କ ଯୋଡିବା
- ସାର୍ଟିଫିକେଟ୍ ଯାଞ୍ଚ (CHSE) ପ୍ରଦାନ
- ସ୍କ୍ରିନ୍ ମୂଲ୍ୟ (CHSE) ରେ ମାର୍କର ଯୋଡିବା
- ସ୍ଥାନାନ୍ତରଣ ପ୍ରମାଣ-ପତ୍ରର ଇସୁ
- ସ୍ଥାନାନ୍ତରଣ ପ୍ରମାଣପତ୍ରର ଇସୁ
- ଉଜ୍ଜ୍ୱଳ ଜଳ ଜଳଚର ପାଇଁ ନୂତନ ପୋଖରୀ ନିର୍ମାଣ
- ଉଜ୍ଜ୍ୱଳ ଜଳ ମାଛ ଫାର୍ମ ଏବଂ ହ୍ୟାଚେରୀର ପଞ୍ଜୀକରଣର ନବୀକରଣ
- ଗ୍ରୋଆଉଟ୍ ଟ୍ୟାଙ୍କର ନିର୍ମାଣ
- ଛୋଟ ସ୍କେଲ କୁକୁଡ଼ା ହ୍ୟାଚେରୀ
- ନୂତନ ଉଜ୍ଜ୍ୱଳ ଜଳ ମାଛ ଫାର୍ମଗୁଡିକର ପଞ୍ଜୀକରଣ
- ପଶୁ ସ୍ୱାସ୍ଥ୍ୟ ପ୍ରମାଣପତ୍ର
- ପଶୁପାଳନ ପାଇଁ ବୀମା କଭରେଜ ପାଇଁ ଆବେଦନ
- ପଶୁମାନଙ୍କର ବୀମା ଦାବି ପାଇଁ ପୋଷ୍ଟମର୍ଟମ ରିପୋର୍ଟ ଏବଂ ବୀମା ଦଲିଲ ପ୍ରଦାନ
- ପାରମ୍ପାରିକ କାରିଗରର ମୋଟରାଇଜେସନ୍
- ପାରମ୍ପାରିକ ମତ୍ସ୍ୟଜୀବୀମାନଙ୍କ ପାଇଁ ଡଙ୍ଗା (ପ୍ରତିସ୍ଥାପନ) ଏବଂ ଜାଲ ଯୋଗାଇବା
- ବାୟୋଫ୍ଲକ୍ ଟେକ୍ନୋଲୋଜି ମାଧ୍ୟମରେ ଜଳଚର ପ୍ରୋତ୍ସାହନ
- ବ୍ରଏଲର କୁକୁଡ଼ା ଚାଷ
- ମତ୍ସ୍ୟ ପରିବହନ ଯାନ
- ମତ୍ସ୍ୟ ଯନ୍ତ୍ରପାତିର ଲୋକପ୍ରିୟତା
- ମତ୍ସ୍ୟଚାଷ ଲାଇସେନ୍ସର ନବୀକରଣ
- ମତ୍ସ୍ୟଜୀବୀ ଡଙ୍ଗାର ପଞ୍ଜୀକରଣ (ସାମୁଦ୍ରିକ)
- ମିନି କୁକୁଡ଼ା ଫିଡ୍ ମିଲ୍
- ରିଅର ପୋଖରୀ ନିର୍ମାଣ
- ସେମି-ବାଣିଜ୍ୟିକ ଘୁଷୁରୀ ଚାଷ
- ସେମି-ବାଣିଜ୍ୟିକ ବତକ ଚାଷ
- ସ୍ତରୀୟ କୁକୁଡ଼ା ଚାଷ
- OLR ଆକ୍ଟର କୃଷି ଜମି U / s 8 (A) ର ରୂପାନ୍ତର ପାଇଁ ଆବେଦନ କରନ୍
- OLR ଆକ୍ଟର ମ୍ୟୁଚୁଆଲ୍ ଚୁକ୍ତିନାମା U / s ସେକ୍ 19 (1) C ଉପରେ ଜମି ବିଭାଜନ ପାଇଁ ଆବେଦନ କରନ୍
- ROR ର କପି ସାର୍ଟିଫିକେଟ୍ କରନ୍ତୁ
- SEBC ସାର୍ଟିଫିକେଟ୍ ପ୍ରଦାନ
- UAI ସୃଷ୍ଟି କରନ୍ତୁ
- ଅଭିଭାବକ ପ୍ରମାଣପତ୍ର ପ୍ରଦାନ
- ଆଇନଗତ ଉତ୍ତରାଧିକାରୀ ପ୍ରମାଣପତ୍ର ପ୍ରଦାନ
- ଆବାସ ପ୍ରମାଣପତ୍ର ପ୍ରଦାନ
- ଆୟ ଏବଂ ସମ୍ପତ୍ତି ସାର୍ଟିଫିକେଟ୍ ପ୍ରଦାନ
- ଆୟ ପ୍ରମାଣପତ୍ର ପ୍ରଦାନ
- ଏନକ୍ୟୁମ୍ବ୍ରାନ୍ସ ସାର୍ଟିଫିକେଟ୍ ପ୍ରଦାନ
- ଓବିସି ସାର୍ଟିଫିକେଟ୍ ପ୍ରଦାନ
- ଜନଜାତି ପ୍ରମାଣପତ୍ର ପ୍ରଦାନ
- ଜାତି ପ୍ରମାଣପତ୍ର ପ୍ରଦାନ
- ଡକ୍ୟୁମେଣ୍ଟଗୁଡିକର ପଞ୍ଜୀକରଣ (ଦାଖଲ)
- ଡିମାର୍କେସନ୍ ପାଇଁ ଆବେଦନ କରନ୍ତୁ (କେବଳ ଇଣ୍ଡଷ୍ଟ୍ରିଜ୍ / କର୍ପୋରେଟ୍ ସେକ୍ଟରଗୁଡିକ ପାଇଁ)
- ପଞ୍ଜୀକୃତ ସହଭାଗୀତା ସଂସ୍ଥାର ସଂଶୋଧନ
- ପଞ୍ଜୀକୃତ ସୋସାଇଟି (ଜିଲ୍ଲା ସ୍ତର) ର ବାଇୱାଲର ସଂଶୋଧନ
- ପଞ୍ଜୀକୃତ ସୋସାଇଟିର ବାଇ-ଆଇନର ସଂଶୋଧନ (ରାଜ୍ୟ ସ୍ତର)
- ପରିବର୍ତ୍ତନ ପାଇଁ ଆବେଦନ କରନ୍ତୁ
- ପୂର୍ବରୁ ପଞ୍ଜୀକୃତ ହୋଇଥିବା କାର୍ଯ୍ୟର ସାର୍ଟିଫିକେଟ୍ କପି
- ବିବାହ ପଞ୍ଜୀକରଣ ପାଇଁ ଆବେଦନ କରନ୍ତୁ
- ସମାଜର ପଞ୍ଜୀକରଣ (ଯେଉଁଠାରେ ଗୋଟିଏ ଜିଲ୍ଲା ଜଡିତ)
- ସମାଜର ବିଲୋପ
- ସଲଭେନ୍ସି ସାର୍ଟିଫିକେଟ୍ ପ୍ରଦାନ
- ସହଭାଗୀତା ସଂସ୍ଥାର ପଞ୍ଜୀକରଣ
- ସହଭାଗୀତା ସଂସ୍ଥାର ବିଲୋପ
- ସୋସାଇଟିର ପଞ୍ଜୀକରଣ (ଯେଉଁଠାରେ ଏକରୁ ଅଧିକ ଜିଲ୍ଲା ଜଡିତ - ରାଜ୍ୟ ସ୍ତରୀୟ ସମାଜ)
- BOE ସାର୍ଟିଫିକେଟ୍ ର ଅନ୍ତରଙ୍ଗ - ଏଣ୍ଡୋର୍ସମେଣ୍ଟ ଏବଂ ରିଭାଇଲିଡେସନ୍
- ଅଧୀନରେ ଗ୍ରହୀତା ରାଜ୍ୟରେ ପ୍ରବାସୀ ଶ୍ରମିକଙ୍କ ନିଯୁକ୍ତି ପାଇଁ ଲାଇସେନ୍ସ ଅନୁଦାନ
- ଅନ୍ତିମ ସଂସ୍କାରର ଅନୁଦାନ
- ଆତ୍ମନିର୍ଭରଶୀଳ ଝିଅ ସନ୍ତାନର ବିବାହ ପାଇଁ ବିବାହ ସହାୟତା ଅନୁଦାନ
- ଇଣ୍ଟର ଷ୍ଟେଟ ମାଇଗ୍ରେଣ୍ଟ ୱାର୍କମ୍ୟାନ୍ ଆକ୍ଟ 1979 ଅନୁଯାୟୀ ଘରୋଇ ରାଜ୍ୟରେ କଣ୍ଟ୍ରାକ୍ଟରଙ୍କ ଦ୍ୱାରା ନିଯୁକ୍ତି ପାଇଁ ଲାଇସେନ୍ସ ଅନୁଦାନ
- ଇଣ୍ଟର ଷ୍ଟେଟ୍ ମାଇଗ୍ରେଣ୍ଟ୍ ୱାର୍କମ୍ୟାନ୍ ଆକ୍ଟ 1979 ଅନୁଯାୟୀ RC ର ସଂଶୋଧନ
- ଇଣ୍ଟିଗ୍ରେଟେଡ୍ ଇନଭେଣ୍ଟୋରୀ ମ୍ୟାନେଜମେଣ୍ଟ ସିଷ୍ଟମ୍ ପାଇଁ ବୀମାଭୁକ୍ତ ବ୍ୟକ୍ତି ପଞ୍ଜିକରଣ
- ଓଡ଼ିଶା ଦୋକାନ ଏବଂ ବାଣିଜ୍ୟିକ ପ୍ରତିଷ୍ଠା ଅଧିନିୟମ, 1956 ଏବଂ ଓଡ଼ିଶା ନିୟମ 1958 ଅଧୀନରେ RC ର ସଂଶୋଧନ
- କାରଖାନା ଅଧିନିୟମ 1948 ଅନୁଯାୟୀ ଲାଇସେନ୍ସ ସଂଶୋଧନ
- ଚୁକ୍ତି-ନାମା ଶ୍ରମ ଅଧିନିୟମ ଅନୁଯାୟୀ ପ୍ରତିଷ୍ଠାନର ପଞ୍ଜୀକରଣ
- ଚୁକ୍ତିନାମା ଶ୍ରମ ଅଧିନିୟମ ଅନୁଯାୟୀ ଲାଇସେନ୍ସ ସଂଶୋଧନ
- ଚୁକ୍ତିନାମା ଶ୍ରମ ଅଧିନିୟମ ଅନୁଯାୟୀ ଲାଇସେନ୍ସ ସଂଶୋଧନ
- ଚୁକ୍ତିଭିତ୍ତିକ ଶ୍ରମ ଅଧିନିୟମ ଅନୁଯାୟୀ କଣ୍ଟ୍ରାକ୍ଟରମାନଙ୍କ ପାଇଁ ଲାଇସେନ୍ସ ଅନୁଦାନ
- ଛୁଟିଦିନ (M-16) -Labour (ଓଡିଶା ଇଣ୍ଡଷ୍ଟ୍ରିଆଲ୍ ଏଷ୍ଟାବ୍ଲିସମେଣ୍ଟସ୍ (ନ୍ୟାସନାଲ୍ ଆଣ୍ଡ ଫେଷ୍ଟିଭାଲ୍) ଛୁଟିଦିନ ଅଧିନିୟମ, 1969 ଏବଂ ଓଡ଼ିଶା ନିୟମ 1972) ର ଅନୁମୋଦନ
- ଜିଷ୍ଟ୍ରେସନ୍ ସାର୍ଟିଫିକେଟ୍ ର ସଂଶୋଧନ - ରେଜିଷ୍ଟ୍ରେସନ୍ ଅଫ୍ ଏଷ୍ଟାବ୍ଲିସମେଣ୍ଟ୍ (M-9) -Labour (The Building & Other Construction Workers (RE&CS) Act, 1996 ଏବଂ ଏହାର ଓଡ଼ିଶା ନିୟମ, 2002)
- ନିର୍ମାଣ ଶ୍ରମିକଙ୍କ ପଞ୍ଜୀକରଣ
- ପଞ୍ଜିକରଣର ପ୍ରତିଷ୍ଠା (M-9) -Labour (The Building & Other Construction Workers (RE&CS) Act, 1996 ଏବଂ ଏହାର ଓଡ଼ିଶା ନିୟମ, 2002)
- ପଞ୍ଜୀକରଣ ପ୍ରମାଣପତ୍ରର ଅନୁଦାନ - ଟ୍ରେଡ ୟୁନିଅନର ପଞ୍ଜୀକରଣ (M-18)-ଲାବୋର (ଟ୍ରେଡ ୟୁନିଅନ୍ସ ଆକ୍ଟ, 1926 ଏବଂ ନିୟମାବଳୀ, 1941)
- ପଞ୍ଜୀକରଣର ନବୀକରଣ - ମୋଟର ପରିବହନ କାର୍ଯ୍ୟର ପଞ୍ଜୀକରଣ (M-12) -Labour (ମୋଟର ପରିବହନ ଶ୍ରମିକ ଆଇନ, 1961 ଏବଂ ଓଡ଼ିଶା ନିୟମ, 1966)
- ପଞ୍ଜୀକରଣର ସଂଶୋଧନ / ବାତିଲ୍ - ଟ୍ରେଡ୍ ୟୁନିଅନର ପଞ୍ଜୀକରଣ (M-18)-ଲାବୋର୍ (ଟ୍ରେଡ ୟୁନିଅନ୍ସ ଆକ୍ଟ, 1926 ଏବଂ ନିୟମାବଳୀ, 1941)
- ପଞ୍ଜୀକରଣର ସଂଶୋଧନ / ସ୍ଥାନାନ୍ତର - ମୋଟର ପରିବହନ କାର୍ଯ୍ୟର ପଞ୍ଜୀକରଣ (M-12)-ଲାବୋର୍ (ମୋଟର ପରିବହନ ଶ୍ରମିକ ଆଇନ, 1961 ଏବଂ ଓଡ଼ିଶା ନିୟମ, 1966)
- ପ୍ରତିଷ୍ଠାନର ପଞ୍ଜିକରଣ - ମୋଟର ପରିବହନ କାର୍ଯ୍ୟର ପଞ୍ଜିକରଣ (M-12) -Labour (ମୋଟର ପରିବହନ ଶ୍ରମିକ ଅଧିନିୟମ, 1961 ଏବଂ ଓଡ଼ିଶା ନିୟମ, 1966)
- ପ୍ରତିଷ୍ଠାନର ପଞ୍ଜୀକରଣ - ବିଡି ଏବଂ ସିଗାର ୱାର୍କର୍ସ (ସିଏ) ଆକ୍ଟ, 1966 ଏବଂ ଓଡ଼ିଶା ନିୟମ, 1969
- ବଏଲର ଆକ୍ଟ 1923 ଅନୁଯାୟୀ ବଏଲର ପଞ୍ଜୀକରଣ
- ବଏଲର ଆକ୍ଟ 1923 ଅନୁଯାୟୀ ବଏଲର ପାଇଁ ନିର୍ମାଣ ଅନୁମତି ଅନୁମୋଦନ
- ବଏଲର ଆକ୍ଟ 1923 ଅନୁଯାୟୀ ବାଷ୍ପ ପାଇପଲାଇନ ଚିତ୍ରଗୁଡ଼ିକର ଅନୁମୋଦନ
- ବଏଲର ଆଟେଣ୍ଡାଣ୍ଟଙ୍କ ସାର୍ଟିଫିକେଟ୍ ର ଅନୁମୋଦନ
- ବଏଲର ଉତ୍ପାଦନ ଏବଂ ଚାପ ଅଂଶ ଉପାଦାନଗୁଡ଼ିକ ପାଇଁ ପ୍ରମାଣପତ୍ରର ଅନୁଦାନ - ବଏଲର ଆକ୍ଟ, 1923
- ବଏଲର ଏବଂ ଷ୍ଟିମ୍ ପାଇପଲାଇନ ପାଇଁ ଇରେକ୍ଟର ସାର୍ଟିଫିକେଟ୍ ଅନୁଦାନ - ବଏଲର ଆକ୍ଟ, 1923
- ବଏଲର ନବୀକରଣ ଏବଂ ବଏଲର ଆକ୍ଟ 1923 ଅନୁଯାୟୀ ସ୍ୱଳ୍ପ ଅବଧି ପ୍ରମାଣପତ୍ରର ଅନୁଦାନ
- ବାର୍ଷିକ ଅବଦାନ
- ମାତୃତ୍ୱ ଲାଭ ଅନୁଦାନ
- ମୃତ୍ୟୁ ଲାଭ ଅନୁଦାନ
- ମେଡିସିନ୍ ର ଫେରସ୍ତ ଦାବି (RCM)
- ଲାଇସେନ୍ସ ବାତିଲ୍ - ବିଡି ଏବଂ ସିଗାର୍ ୱାର୍କର୍ସ (ସିଏ) ଆକ୍ଟ, 1966 ଏବଂ ଓଡ଼ିଶା ନିୟମ, 1969
- ଲାଇସେନ୍ସର ନବୀକରଣ - ବିଡି ଏବଂ ସିଗାର ୱାର୍କର୍ସ (ସିଏ) ଆକ୍ଟ, 1966 ଏବଂ ଓଡ଼ିଶା ନିୟମ, 1969
- ୱେଲଡର ସାର୍ଟିଫିକେଟ୍ ର ଅନୁମୋଦନ
- ୱେଲଡର ସାର୍ଟିଫିକେଟ୍ ର ବୈଧତା
- ଷ୍ଟାଣ୍ଡିଂ ଅର୍ଡର ସାର୍ଟିଫିକେଟ୍ (M-17)-ଲାବୋର୍ (ଇଣ୍ଡଷ୍ଟ୍ରିଆଲ୍ ଏମ୍ପ୍ଲୟମେଣ୍ଟ୍ (ଷ୍ଟାଣ୍ଡିଂ ଅର୍ଡର) ଆକ୍ଟ, 1946 ଏବଂ ଓଡ଼ିଶା ନିୟମ 1946)
- ଷ୍ଟାଣ୍ଡିଂ ଅର୍ଡରର ପରିବର୍ତ୍ତନ (M-17)-ଲାବୋର୍ (ଇଣ୍ଡଷ୍ଟ୍ରିଆଲ୍ ଏମ୍ପ୍ଲୟମେଣ୍ଟ୍ (ଷ୍ଟାଣ୍ଡିଂ ଅର୍ଡର) ଆକ୍ଟ, 1946 ଏବଂ ଓଡ଼ିଶା ନିୟମ 1946
- ସ୍ଥାନୀୟ ଏଜେଣ୍ଟଙ୍କ ଦ୍ୱାରା ନିଯୁକ୍ତି ପାଇଁ ଲାଇସେନ୍ସ ପ୍ରଦାନ, ଯିଏ ଇଣ୍ଟର ଷ୍ଟେଟ ମାଇଗ୍ରେଣ୍ଟ ୱାର୍କମ୍ୟାନ୍ ଆକ୍ଟ 1979 ଅନୁଯାୟୀ ବାହ୍ୟ ରାଜ୍ୟର କଣ୍ଟ୍ରାକ୍ଟରମାନଙ୍କୁ ପ୍ରବାସୀ ଶ୍ରମିକ ଯୋଗାନ
- BBSA କ୍ୟାମ୍ପ ପାଇଁ ଅନଲାଇନ୍ ପଞ୍ଜୀକରଣ
- MBPY ପେନ୍ସନ୍ ସ୍କିମ୍ ପାଇଁ ଅନଲାଇନ୍ ଆବେଦନ
- NSAP ପେନ୍ସନ୍ ସ୍କିମ୍ ପାଇଁ ଅନଲାଇନ୍ ଆବେଦନ
- ଅନଲାଇନ୍ ଅଭିଯୋଗ ଲଜ୍ ସିଷ୍ଟମ୍
- ଅନଲାଇନ୍ ଆବେଦନ ଏବଂ PwD ID କାର୍ଡ ପ୍ରଦାନ
- ଅନଲାଇନ୍ ଆବେଦନ ଏବଂ ବିବାହ ପ୍ରୋତ୍ସାହନ ମଞ୍ଜୁର
- ଏନଜିଓ ପାଇଁ ଅନଲାଇନ୍ ପଞ୍ଜୀକରଣ
- ଛାତ୍ରବୃତ୍ତି ପାଇଁ ଅନଲାଇନ୍ ଆବେଦନ
- ଛାତ୍ରମାନଙ୍କ ପାଇଁ ମାଗଣା ଲାପଟପ୍
- ସ୍ୱତନ୍ତ୍ର ବିଦ୍ୟାଳୟରେ ଭିନ୍ନକ୍ଷମ ଛାତ୍ରଛାତ୍ରୀଙ୍କ ଆଡମିଶନ